26/12 13.30

Då går planet tillbaks till min älskling! Jag är så lycklig att jag ler konstant! Det blir visserligen endast 13 dagar hos min prins (och,håll i er nu, hans familj i byn) men dom 13 dagarna vet jag kommer göra så att jag orkar med resterande 3-4 månaderna här hemma i detta gråa land!Pappa lägger ut pengarna så länge tills ekonomin har kommit på rätt kurs igen och det känns skönt att jag flyger direkt från GBG o inte från Köpenhamn som jag först förväntat mig.


Idag har det inte hänt mycket här hemma- varit på ICA för 2a gången på 6 månader o sedan legat o degat framför RachelRay o ELLEN...Lagat köttfärssås har jag också gjort, o fixat fikat tills ikväll...Det blir glass (hemmagjort...not) och blåbär/hallonsås...mums! När mammi kom hem så åkte vi en sväng till vårat nya Kgallerian...Jo du Amanda- det kan jag lova- vi är lika moderna som er där uppe i Shlm med våran nya galleria...haha.Tönt stämpel?!Ja. Hittade iaf ett par jeans, som inhandlas efter (mamma) fått lön, och även ett par boots som jag ska lägga som förslag till storebror att han kan köpa i försenad födelsedagspresent...
Vem har sagt att jag är oekonomisk?!


Mannen vet fortfarande inte om att jag kommer när jag kommer, bara att jag letar en biljett men att priserna är väldigt dyra...Ska bli kul att bara dra upp det helt casual sen i kväll när vi pratar.
Självklart saknar jag han, varje minut som går, men vi har inget annat val än att ha det så här just nu och jag är ändå övertygad om att det gör oss, på något sätt, gott att hålla avstånd från varandra (just därför jag bokat flygbiljett idag!) ett tag...Vad är det man säger? Att det gör ont att vara isär men tänk när ni träffas igen...eller nått sånt?!



Anyway- but my way...Nu är det tv'n och fika...Sen samtalet till mannen...
Ha en trevlig kväll allesammans!
XOXO


Kommentarer
Postat av: Pullan

DARLING! :) Kunde du inte nämnt det liiiite tidigare att du faktiskt börjat uppdatera här igen, loooove it! :) Jag saknar dig, och blir ledsen när du är ledsen pgasaknad av Veysel! mitt nr är 0090541... eller nej det va ju mitt turknummer, höhö. 0737445975 ska stämma! :) vi höriluris! :)



ps. har sagt det för men värt att nämnas igen, jag bara äääälskar den där bilden på er!

2009-11-11 @ 23:49:27
URL: http://linneaeg.blogg.se/
Postat av: Persson

Ohh va roligt att du fått bokat biljett=) Glad för din skull! Hur glad blev Veysel?=)

2009-11-12 @ 09:17:35
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha det är ju han ju.

2009-12-08 @ 19:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0