Even if the sky is falling down...

Fars dag avklarad, farmor o farfar o farbror med familj kom o käkade thaien och sedan vart den dagen slut. I princip.


Vaknade i morses, redan vid 0700!!, o vart rejält rastlös...Åt frulle, glode på svensk tv som fortfarande inte blivit något bättre o sedan tog jag o mammi oss en promenix till ICA där det inhandlades dagens lunch som ska tillagas strax...nämligen KÖTTBULLAR!Wiho.


Eftersom jag har världens bästa mamma så har hon tvättat nästan all (!!!) min tvätt och en del har även hunnit torka så jag fick slita med att vika i ordning allt i garderoben som jag rensade igår...Ut med det gamla och in med...hmm det gamla!Behöver verkligen köpa nya kläder och tackolov så fick jag para (pengar) av farmor o farfar igår så nu blir det snart shopping...Frågan är bara med vem!?!Någon som e ledig under veckan?!


I eftermiddag, eller ganska snart?, åker jag till Sandra o Linus o myser med dom i kväll o en stund i morgon- jag har sån tur att dom har varit i Ullared nu under morgonen så dom hämtar upp mig om en stund så jag behöver bara ta buss o helvetes tåget hem i morgon under dagen!Älskart.


På tal om hämtar...måste hämta ner blanketter för hälsodeklaration till körkortet...Här ska det pluggas i vinter.

Ha de fint så hörs vi
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0