Good night sweetheart...

Sitter hemma hos grannarna och pratar med Vejjan eftersom pluttarna sover gott i sina sängar där uppe. Pluttarna ja!Dom är i en klass för sig och tja- efter min egna familj och Veysel så älskar jag denna familjen minst lika mycket. Två kvällar av barnpassning har verkligen tagit fram mamman i mig, och lusten att få barn! Gud jag dör av längtan!Jag tror faktiskt att jag kommer bli en "gör" bra mamma när den dagen väl är framme och jag längtar efter att få pussa på mitt egna barn istället för att jämt pussa på andras...även om jag älskar alla dom jag pussar på oändligt!



(bjuder på en bild av grabbarna bus- hittade ingen på prinsessan som vart rätt stl för bloggen)


Idag har jag varit på Kmässan med mammsen, det blev finfina armband från KappAhl och en väska på rean från Lindex som jag ska få av tomten...men säg inget till honom för han vet inte om det ännu. Och jag, tja- jag har glömt bort den (not) tills dess...Efteråt blev det korv m bröö till lunch och sedan städade Malin hela huset. Jag o mina päron har en big deal där jag städar varje vecka, dammar-dammsuger-skrubbar toan- o varannan vecka tvättar jag golvet, för 500:- i månaden...Jag VET att jag borde ge DOM pengar- men om man är fattig vikarie så går den mattematiken inte ihop! Men att mammi köper saker till mig, utan att jag egentligen frågar- det går ihop...i mitt huvud.Hoho.



Ikväll har det som sagt varit barnvaktandes- från sju någon gång och tja- klockan är halv12 nu och jag sitter fortfarande och passar...Men mig gör det inget- dom har en dator, med kamera och ett fungerande internet...I can be here all night.

Sov sött.
XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0