Hard work work...

...kanske inte- men jobbat fick jag gjort iaf! 7.45- 16.30 på ett dagis här i Lindome och det är guldvärt att vara så nära hemma så jag bara kan gå o slippa ta bussfan...Det blir 7.45 - 16.00 i morgon med och det tackar jag inte nej till!!!



Efter jobbet, pappi kom o hämtade mig eftersom det regnade, så blev det lite geografiläsande med lillebror och sedan begav vi oss,pappa-lillebror o jag-då mamma jobbade sent, till familjen Jögi för att äta lassange...o hör på maken!!!Innan vi åt så sa mamma Jögi (aka.Linda) att "innan vi äter så tycker jag att vi sjunger för Malin- eftersom att vi faktiskt inte gjorde det då hon fyllde år (15 oktober!)..." så dom ställde sig upp och sjöng och sedan så fick jag även PRESENT av denna underbara familj...vaddå undrar ni?! Joho du det ska jag berätta- 1000:- på Kungsmässan (ett underbart shoppingcenter här i närheten) och det gäller på ALLA affärerna där- vilket betyder;HM,Gina,Zara,DinSko,Indiska,BikBok,Lindex,MQ...tja jag orkar inte rabbla upp fler...Men 1000:- att endast spendera på Kungsmässan...älskart.

(denna dra-över-huvudet-halsduk från Indiska vill jag ha bla.)

Något annat jag älskar- mina knän...INTE...vet inte om det är för att det varit så kallt idag ute på dagis men AJ vad det värker o har sig...Så nu blir det lite voltaren gel på dom och så sängen...för boy vad jag är trött!



Tack Sandra o Linus för igår- var där o myste under dagen med dom...Hoppas vi ses snart!
XXX


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh vilken perfekt present, ingen dålig alltså;) Skönt med jobb! Mindre skönt med knäna=( Klart vi ses snart! ELLER HUR!!=)

2009-11-23 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0