Im crying for you

Det blev som utlovat en tur till Ullared idag och tjena vad folk det var där nere! Vi vart där liiite innan 8 så vi fick faktiskt "stå" i kö- även om den rörde sig frammåt hela tiden. När vi kom in möttes vi av en stor skylt där det stor att tvinspeling pågår...Spännande tyckte alla tanter o frågade vart kameran höll hus.


Vi var klara vid 11 och det är då man SKA vara klar- för det är då alla j*vla busslasser kommer- och dom vill man inte leka med inne på varuhuset eftersom det då blir extreeemt trångt. Vi tog en sväng i SkoBoden men till våran, mest min tror jag, fanns där inga snygga skor. Lunchade gjorde vi och vi smällde i oss varsin fet, god, bakelse som jag faktiskt aldrig sett någon annanstans än just där. Sprang till Scoret i ösregnet och sedan blev det den långa bilfärden hem igen. Vart hemma runt halv 2.


Köptes det något undrar ni säkert? Klart det gjorde; svarta basiclinnen, långt svart basiclinne, underkläder, strumpor, leggins, joggingbralls, en klänning, en paljettväst, en tjock go kofta, 3 smala skärp, en mössa med nitpluttar...was das allas? Hmm jag tror det. Självklart blev det lite juleklappar också och mamma är jätteglad att jag följde med och hjälpte henne med dom! Hoho. Tack mamma o pappa för min/-a försenade present/-er! Det var uppskattat till max, men mest tack till mamma för en mysig dag.


Nu ska jag dö i soffan ett tag!Håll tummarna för jobb i morgon!
XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0