Some girls will and some will never!

Go kväll people.

Här sitter jag med min ”nya dator” i mitt rum och kollar på Navy CSI. Yepp ni läste rätt. FixarPappan hade en hårddisk, som lillebror haft förut men dom köpt ny till honom eftersom den vart för liten för att lagra The Sims3 på, och igår kom FixarPappan hem med en ny skärm till lillebror som han köpt billigt på någon slags secondhand butik för datorer. Och idag kopplade han ihop denna gamla hårddisk med lillebrors skärm och hokus pokus- Malin fick en dator! Att Veysel dessutom fick sitt internet till sitt hus idag gör kvällen perfekt
-för oj vad vi kan prata!


Idag jobbade jag från 9- 17, inget ovanligt hände förutom att jag fick reda på att Måns Zelmerlöv tydligen BOR i Lindome…Som sagt…dom liven dom liven. Jobbade med en skön vikarie som heter Linda, hoppas vi får jobba tillsammans igen för tja- hon var en rolig prick…erm. Efter jobbet blev det bilfärd hem, mat, dator, kaffe, dator, tvn med mammi och nu datorn igen där jag sitter o pratar med skatt och vännen Sandra…Ska ta mig upp till Stora Melby på söndag för o fira grisen som fyller 1 på fredag!


I morgon blir det Ullared med mammsen, min försenade present ska införskaffas!
XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0