16 april 1988

Gifte sig mina föräldrar o i år har dom alltså 22 (!!!) årig bröllopsdag.Romantic.Not.Mamma jobbar 0800-2000.Blommor o paket ligger på bordet här hemma.O jag har för en gångskull inte ens valt det som ligger i!

Idag har jag inte gjort något vettigt alls!Gick upp efter 0900 o åt frulle o drack en kopp kaffe, som jag i övrigt har blivit beroende av!Tummen upp för det. O sedan började mass-städningen!Det luktade BAJS i vårat sopskåp så jag fick skura hinkarna o själva skåpet med...fy fan säger jag bara!Sedan blev det dammning,dammsugning o tvätt av golv.Tog en break o städade där uppe- varje gång jag tänkte att "nu går jag ut o sätter mig" så gick solen i moln så det blev inget solandes idag- sjukt besviken.Åt min dunderlunch, fan det godaste jag vet!!!Couscous med kyckling som jag delat o stekt i honung o sweetchilli sås.Fungerar nog dåligt o steka honung i en vanlig stekpanna men i en teflon är det lätt o få bort!Sedan blandar jag sweetchilli sås i creme fraiche/gräddfil eller mild yoghurt o har upptill eftersom bara couscous kan bli rääätt tortt!

Pappi o jag åkte o storhandlade.Köpte en söt pyjamas- eller linne o shorts- som jag tänkte kan vara gött o gå runt o dra i i lägenheten.Det är ju cpvarmt så joggingbrallor, som är det bästa jag vet, blir ofta föör varmt!Hittade ett par bra hela pjyamasbyxor också som jag ska kolla lite närmre på- pappi var inte på shoppinghumör :(

Nu sitter jag med nymålade naglar, som jag målade ute i solen som stannade kvar, o tittar på Americas funniest homevideo...sådär kul.Har ätit några nachos med min sweetchillisås o sedan blire reekor.Mums.

Keep rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0