21

Hello peps.

Sitter o spanar på "Efter tio" om en tjej som blev nerslagen av en idiot i Stockholm för en massa år sedan, men tackvare att hon föll bakåt o slog rygg/huvud så har hon blivit följ av smärta sedan dess.Helt sjukt.Hon har suttit i rullstol o massa annat.Bara för att en person slog till henne i ansiktet.Så hon föll bakåt.Men hon verkar "må bra" nu.Dessutom hade hon precis fått barn o skulle gå ut med sina tjejkompisar första gången sedan dess.

Igår o idag har jag känt mig extremt duktig.Igår fick jag lönespecen som sagt, o planerade alla överföringar osv i mitt block här hemma, jag ringde Ving o sa att jag inte ska med på returen(då jag köpt tur/retur biljett) o jag ringde o bokade tid för o få nytt recept på minipiller- sjuk väntetid så jag ska dit dagen innan jag åker!Tur att receptet läggs över direkt hon klickar på sin dator.Tycker dock det är fjantigt att behöva åka dit, prata m en barnmoska 10 minuter, o sedan säger hon "Ja okej då skriver jag ut ett nytt recept till dig"...O på ett dåligt klockslag-1300...

Idag väcktes jag av samtal från KalasDagiset som bad mig komma in en timma tidigare.Givetvis!O sedan gick jag upp o kollade mitt konto o gjorde några överföringar som jag planerade igår...Ställde mig på vågen som visade nergång o åt sedan havregrynsgröt m äpplemos o en havreknäckis m philadelphia...Mums!Kollade AirShoppen, då chefen på skatts hotell vill att jag köper med mig en JBWhiskey men dom hade inte den där så jag får kolla på Landvetter när jag är där.Kollade även extrakilon, ska beställa det ikväll när jag pratat med pappi.

Gick upp till ICA-skickade tillbaka "Always kiss med goodnight" o inhandlade bakpotatis o sallad.Sedan blev det bankbesök o prat med tjejen där.Sedan hem igen för o fortsätta planera min ekonomi,räknade ut hur mycket det blir på Apoteksbesöket som jag måste göra innan jag åker o även hur mycket pengar som Ellos kommer vilja ha när fakturan kommer.

Nu blir det lunch o sedan jobb.

Keep rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0