22

Sitter här o brinner i munnen.Kryddade min avskyvärda soppa med liite för mycket kebab-krydda!Men den smakade iallafall inte som soppa.Är sjukt trött på den.Men den fungerar verkligen så jag kör den tills 1 vecka innan avresa- då jag ska svulla i allt gott som finns här i Sverige.

Idag har jag jobbat, 3 timmar- 0900-1200, på KalasDagiset- o jag kan verkligen erkänna att det inte finns något bättre än att komma till ett ställe där folk, barn som vuxna, bubblar av skratt o säger HEEEEEEEEJ MAAALIN när jag kommer.Vilken underbar feeling.Det får en att känna sig omtyckt.Fan vad det brinner i munnen.

Vet inte vad resterande timmar av dagen kommer innehålla.Känner för o kolla mera GossipGirl, men jag känner att jag borde gå ut o gå.Dock är det många timmar kvar av dagen så jag kommer hinna med båda delarna tror jag.Ska upp o posta tillbaka "Always kiss med goodnight" dekorationen också.Synd att det var den som var billigare haha.

Lönspecen kom idag.Yay!
Måste gå o dricka lite mjöl.Brinner upp här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0