22:2

Sedäär ja.

Det blev både en promenix o Gossip kollande.Gick på promenaden själv idag,med iPoden i öronen o hej va snabbt jag gick!Men det är skönt ibland.

Har ordnat lite jobbfix, tyvärr blir det inget på KalasDagiset nästa vecka då jag redan är uppbokad på SuperDagiset...men timmar är timmar o timmar är pengar!O pengar är behövligt.På tal om pengar så fick jag lönespecefikationen o den var trevlig.Ska betala tillbaka pengar till pappa o lägga undan pengar lite här o där...sen blir det Ullared på torsdag med mammi, måste köpa underkläder-sängkläder o annat kraffs jag skrivit ner på min lista.Ska dock försöka att inte köpa saker jag iinte behöver- men vi får väl se på den saken haha.

Ska sköta om ekonomin i morgon när pengarna faktiskt finns på kontot, men jag har redan gjort planen på pappret and its looking good!Älskar mitt ekonomiska tänkade ibland.Tror jag ska ge pengarna till mamma så får hon hålla i dom åt mig!Annars är inte mitt ekonomiska tänkande så bra.

Nu glor jag på Vänner o har väldigt jätte extremt tråkigt.
Keep rocking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0