23

Har skrivit av listan från http://louisesa.blogg.se/index.html -hoppas det är okej!

Nämn något som gjorde dig glad igår?
Hela dagen då jag fick spendera tid med min Sandra.Och att läsa ”Oh vad jag älskar att ha en sådan underbar vän! TACK underbara vackra du för en helt fantastisk dag!”

Vad gjorde du klockan 0800 i morse?
Stängde av alarmet på mobilen.

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Åt frukost.

Va var det sista du sa högt?
Tack så jättemycket

Va var det sista någon sa till dig?
Här

Vad har du druckit idag?
Kaffe,oboy o apelsinjos

Vad var det senaste du åt?
En mörk tekaka med keso,avokado,gurka,tomat o aromatkrydda

Vad var det senaste du köpte?
En chailatte på EspressoHouse

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit

Vad är det för väder hos dig just nu?
Gråmulet med chans till sol o 9grader kallt.

Godaste glassmaken?
Vanlig hederlig vaniljglass

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja!

Sover du tungt?
Nej verkligen inte.Vaknar av minsta lilla.

Drömmer du mardrömmar?
Nja det gör jag nog men jag kommer sällan ihåg mina drömmar  tyvärr.

Trivs du med ditt jobb?
Jag älskar att vara dagisfröken, men jag önskar att jag slapp vara vikarie.

Vad är dina favoritkläder?
Jeansleggings

Vilken är din favoritlåt just nu?
Watcha say oooh tha you only meant well, well of course you did oooh wacha saaaaay

Vad ser du till höger om dig?
Delar av soffan, kuddar, fönstret där det är trökigt väder utanför.

Vad gör dig glad just nu?
Att Sandra berättar, via MSN, att Linus tar sin lilla IKEAfåtölj o ställer den vid ena ändan av bordet, hoppar upp på bordet o hoppar ner från bordet på andra sidan.

Vad ska du göra här näst?
Bädda o klä på mig!

Högereller vänsterhänt?
Höger

Favoritgodis?
Naturgodis o choklad

Vad har du för kläder just nu?
Grå joggingbyxor som egentligen ska gå till vaden men det är för kallt för o ha dom uppdragna, vit tshirt m texten ”Power is not something you get, its something you grab” o min älsklings Adidas rödvita hoodi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0