24

Boy Im tired!

Somnade sent igår, satt o pratade med skatt tills 0000 o sedan låg jag vaken av lyckorus o kunde inte somna.Men tillslut gick det av utmattningens vilja.

0800 ringde klockan i morses o jag studsade glatt in i duschen då jag GLÖMT att duscha i går kväll...Hur fan man nu kan glömma av att duscha.Fick pratat med Linda igår iaf, skönt det- vi bor 10 minuter ifrån varandra o träffas alldeles för sällan.Men prata i telefon kan vi!

Har bestämt mig för att behålla "Godnatt min skatt" mest för att skatt vill ha den o för att jag känner att den är den som passar oss-plus att den har faktiskt finast utformning.

Idag var ju som sagt jag o min Sandra o tog modellkort på modellab i Göteborg o OJ va kul det vart!Blev lite förvånad faktiskt haha.Fotografen var jätteduktig på att få oss att skratta o hela sättet hon var gjorde det roligt.Man kunde änna slänga käft med henne!Men faaan så dyra bilderna va!Helt sinnes.O man får dom inte ens utskrivna utan på en jävla cdskiva- så om mina vänner som jag rekommenderat vill gå dit så ta fan med ett USBminne o smuggla i det i datorn- där vi satt hade vi lätt kunnat göra det!Ingen som kollade oss alls.Köpte 2 bilder för 500:- o eftersom jag rekommenderade 10 vänner, o lämnade nummer till dom- så fick jag en bild gratis.Men man får inte välja att bara ta den bilden.Utan man får den bilden om man köper en bild...1 bild kostar 350:-...Ja herreguu.Men mamma ska betala en av dom, som hon tyckte mest om o så ska vi skriva ut den o sätta upp den här någonstans.


Keep rocking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0