25

Ja men people trodde ni inte det var som jag sa?Att de 300 kronorna som dom höjt biljettpriset med hos Ving var de 300 kr det skulle kosta att boka 10kg extra i bagagevikt?Givetvis!Fick hem taxfreen-katalogen där det stod hur man ska boka...Tror dock det blir 15kg extra för 150 kronor mer (alltså 450kr mattematiker!!!) o att jag lyckas smöra med mamma o pappa för o betala halva kanske?Då slipper dom skicka ett paket efter jag åkt iaf...Vi får se, men jag menar 150kr mer eller mindre?

(Den nya datoorn)
På tal om 150:-!Mamma o jag åkte till 421,ett köpcenter i Sisjön, o kollade lite- dom har rätt trisst utbud egentligen men jag ville inte åka till Kungsmässan!På 421 finns Lindex, o Lindex hade rea!I know what u're thinking.Men jag gjorde ett fynd vänner!Har velat ha den där kavajen sedan jag såg den i november men jag vill inte lägga 399:- på en sån grej som jag inte kan använda jämt...o sen såg jag den på rea för någon månad sedan o då kostade den 279:- men mig lurar dom inte!Det var ju ingen jätterea direkt.Men så idag-fanns det 1 kvar i min storlek o jag slog till...för 149:-. Sjukt nöjd.Faktiskt.Borde egentligen inte alls köpa den.Borde inte köpa något utöver underkläder o en bikini.Men ni känner ju mig.


(Midjekort m kinakrage o trekvartsärm 149:- på Lindexrean.)

Vi åkte till Kgallerian o åt lunch på Graffiti.Mums!O sedan begav vi oss till Willys för o storhandla o tillslut hem där jag städade hela huset- gick sjukt snabbt med iPoden i öronen!O nu sitter jag här, men min nya leksak o håller på att lägga över bilder från stationära datorn till extern hårddisk som sedan ska föras över till min dator.Vill ju ha alla bilder från livet.Tror kanske jag inte ska överföra de från högstadiet för det tar bara plats!Kan lika gärna stanna kvar på externa hårddisken för framtiden.Jag vet inte.Vet bara att det tar tiid!Ibland står det 34 minuter kvar, o sedan när den börjar på en ny mapp står det 158 minuter kvar...Får väl se om det är klart ikväll.

BEHÖVER ERAN HJÄLP!!!

Detta är 2 väggdekorationer jag beställt för o ta hem o se vilken jag vill ha.Men jag är dödskär i båda två o jag tänker INTE behålla båda två för att jag tänker inte ha 2 olika texter i sovrummet.O jag vägrar lägga dom pengarna på 2 o sätta upp ena i gästrummet.Så hjälp mig välja!Till historian hör att jag o skatt alltid kallar varandra för skatt o säger alltid "Godnatt min skatt" (o har sagt sedan vi började dejta) till varandra.Men till saken hör ju också att "Always kiss me goodnight" är så söt.Fan jag hatar o välja.SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!


Keep rocking


Kommentarer
Postat av: Jessica Ebbhagen Yaman

gonatt m in skatt, såklart. :)

2010-04-24 @ 14:10:48
URL: http://jamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0