Äsch jag vet inte.

Kommer jag verkligen klara detta? Alla andra gör ju.Men alla är olika.Hoppas det känns bättre på måndag!

En försenad weekplaner;

Måndag; FrölundaTorg m foeks
Tisdag;Bruuuuum bruuuum.Hemgång.Plugg i boken.Teoriträff.
Onsdag;Bruuum bruum o självstudier.Hemgång, middagsdags, lite plugg på datorn.
Torsdag;Brruuum bruum o självstudier.Risk1an.Plugg på datorn.Konversera med min man.
Fredag;Tandläkaren to make BIG plans!Klippning.Plugg på datorn.Konversera med min man.
Lördag;Sova ett slag.Tåg till Alingsås o läsning av bok!Myyys med Sandra o Gris <3
Söndag;Myys med Sandra o Gris<3.Tåg till Lindome.Plugg på datorn.

Skönt med kort vecka iaf!O skönt att fått ha pratat med Amanda- finally!!Grattis också till Pullan som lyckats norpa åt sig 1 månads jobb i Side frånochmed söndag! till 16 maj...avundsjuk som saatan men jag är sååå glad för dig för jag vet hur ont det gör att inte få vara där!Nu kör du 1månad o sedan, lyxen av lyx- jobb i ett år!!!Sjukt bra.Får jag plats i resväskan?Jag kan betala övervikten.Är jag tillräckligt snabb är jag snart också där.Skärp dig Malin!

Keep rocking.


Kommentarer
Postat av: Pullan

Tack du min lilla hallonpaj! Och klart du får plats i resväskan, vem behöver kläder mer än en Malin!? :D

2010-04-08 @ 10:08:54
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0