Benimsin sadece benim

Så var påsken över för 2010, nästa påsk vet jag inte alls vart jag befinner mig men jag håller alla tummar o tår för att jag är i Turkiet.Påskhelgen har varit lugn o avslappnad, det har inte gått många knop på Sagbrovägen inte!

Långfredagen var vi som sagt på Kungsmässan o spanade läget o på påskafton (aka. lördag) städade jag hela huset påskfint o vi åt påsklunch bara la familia, dock utan den arbetande storebrorn o på kvällen blev det rövin o paj i soffan.Har kollat extremt mycket film på nätterna då jag patetiskt har suttit o väntat på min turk som jag sedan legat i sängen o pratat med in på småtimmarna.DirtyDancing2&1,SexAndTheCity,MammaMia...Välsedda filmer men jag är inte så intresserad av att kolla på film så jag kör på dom jag vet tycker är bra!I går åkte vi till Kungsmässan igen för att byta jeansen som pappa köpt till mamma o sedan körde vi inom ICA Maxi o SkoPunkten där jag kirrade ett par vårskor!Härligt.O till det ringa priset av 135.-...Härligt.

Idag så varierade vi oss lite o åkte till FrölundaTorg o spande in den nya affären NewYoker- mums på den!Blev inget köp där.Men på Casséls så hittade jag min drömklänning till ett drömpris, så jag köpte den i 2 olika färger...för den 3e var inte direkt min färg...Fast vill någon köpa den till mig så tackar jag inte nej!99:- styck betalade jag iallafall för dom o på KappAhl köpte jag ett par ljusrosa pilotglasögon på barnavdelningen för 50:-Jag längtar ihjäl mig efter att kunna använda både klänningarna o glasögonen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0