Blank

Ah men precis när jag satte nyckeln i dörren för o gå ut på promenaden jag nämnde i förra inlägget började det vrääka ner hagel!HAGEL- what the face?! Jeje.Jag gick in igen.O vet ni vad?Pappa sa att i morses låg det snö strax utanför Lindome, o på radion hörde jag att det snöade över vissa delar i Göteborg idag...Sluta nu.

Pappa kom hem i lagom tid för o kunna köra upp mig till ICA där jag hämtade Ellos paketetet!Looovely.Glömde dock ta nyckel, då pappa låste, men som tur var kom grannenGurra hem från skolan precis i samma sekund så jag kunde ta nyckeln där ifrån (thank god for extra nycklar!). Provade allt från Ellos, o jag behåller allting utan bikinibhn...trist för den var fin!


Ellos kläderna;Ljus jeanskjol m lite trasigt på sig, vita korta shorts, gula korta shorts, ljusa jeans shorts m lite trasigt på sig.Tyckte inte det var någon ide o lägga upp bilder på hela kläderna då alla vet hur ett par shorts ser ut!

Blev en snabb promenation hem från ICA, SVIIIINKALLT juh!Provade alla kläder o valde ut vad jag ska ha på mig på lördag då jag o min Sandra ska gå o leka modeller för en dag...hoho spännande!Efter det blev det middag o efter middagen blev det tillslut en promenad med mammi...roligare med sällskap även om hon är väldigt duktig på att prata om det jag hatar mest- hennes jobb.

Hittade förresten den här godingen från Turkiet!Ääälskar den lotionen o jag hade glömt av att jag tog med mig
2 (!!!) hem i sommras.

Nu vart det Navy o snart ska jag väl krypa ner under täcket- börjar jobba 630 i morgon.Lovely
Keep rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0