Feeling like the weather, grey and rainy!

Har haft en toppen dag på jobbet igen, helt underbara barn man arbetar med o fröknarna gör det värt att vakna tidigt.Men dagen känns inte alls lika lätt som gårdags eftermiddagen gjorde.Kanske beror på att jag inte sovit i natt.Jag vet inte.En sen höstdepp kanske?Hoppas inte det fortsätter såhär hela helgen.

Kunde verkligen inte sova i natt, låg o vred o vände på mig i säkert två timmar innan jag tillslut grät mig till sömns efter att ha kollat på bilder på han o mig i mobilen o läst igenom massa gamla sms från honom.Jag är patetisk men jag ligger dessutom o lyssnar på hans inspelade snarkingar o luktar på min kramkudde som doftar hans parfym.Jag saknar honom något fruktansvärt, o ännu mera nu när jag vet att vi snart ska få ses.Men jag vill se honom nu.Jag vet att ni säkert är trötta på o höra detta- men sluta läs min blogg då.

Hade med mig påskpresent till fröknarna på dagis, ett äggskal i porslin fyllt med massa onyttigheter...Det gillades.Av mig med.Behövde dom sockerkickarna för o få igång mig själv...Efter jobbet kom pappi o hämtade mig, det blev hem till fika m farmor o farfar o Rickard o Madde i någon minut innan farmor o farfar åkte...dom hade varit hemma här sedan länge...Fick en påskhare av chocklad som farmor/farfar borrat ett litet hål i botten på o prepparerat med tjugolappar, fem stycken...tack!Sedan åkte bror o Madde hem efter att Jossan o Andreas kommit inom för dom skulle ha parmiddag ihop idag...o jag,mamma o pappa åkte till Willys o handlade.Kul.Jävligt kul.Sedan pillade jag med alla mina smycken o ordnade i min nya smyckesförvaring...får se om jag behåller det så eller byter tillbaks...Middag blev det givetvis o sedan tillbaks till smyckena.O nu sitter jag här o tycker synd om mig själv.

Saknar min man.Vi pratade igår, men bara lite hipphapp på Facebookchatten för han var hos sin kompis som inte har msn...Tror han är med honom idag med.Bästisten har kommit hem igen serrni!Det är som när man var liten, när kompisen eller en själv varit borta ett tag så ville man umgås hela tiden!Småpojkarna.Men jag är glad att han äntligen har något att göra.Han blir lite psykopat av att vara ensam för länge.

Ska fortsätta tycka synd om mig själv.Även om självömkan är det värsta jag vet.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: sosso

God i know that feeling.. Kämpa på! Är sååå värt väntan, men det vet du ju antagligen =)



2010-04-01 @ 20:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0