Friday

Long friday...Långfredagen.

Vaknade runt 0900 o smög ner o åt frulle med familjen.Sedan gjorde jag påskfint bland tulpanerna.Bilder kommer på allt mitt påskpyssel.Önskar bara jag hade något bra program som gjorde att jag kunde klippa ihop alla bilder på 1 o samma bild o inte behöva lägga in alla 8 bilderna var för sig...

Pappsen kom hem efter räkinköp o vi begav oss till Kungsmässan med mammsen såklart.Strosade runt där en stund o jag köpte påskpresent till mammi som hon själv valde men trodde var till mig själv...lurigfax här!Dock vill jag nog också ha det jag köpte.Tyckte det var fint!Vi tog en lunch på EspressoHouse då klockan blivit 1300, älskar deras Kyckling o Bacon macka med senapsdressing!Givetvis en stor vanilla latte till det.

Hemma igen så bytte jag däck på bilen, måste tydligen kunna sånt...Annars vet jag ett bättre sätt- man ringer bilmekanikern. Sedan skulle jag o pappi åka o köpa påskpresent till mammi ifrån honom, vi begav oss igen till Kungsmässan...tjii fick vi när pappi glömt sitt bankkort hemma.Åkte hem.Åkte istället till Kållered för det är inte lika långt.Dom hade inte den tunikan mamma visat pappa i rätt storlek.Åkte tillbaks till Kungsmässan.Köpte paketen o åkte hem.Hemma återigen målade jag mina naglar, har förstört dom så jefla mycket då jag haft lösnaglar så dom är varken lätta att måla eller speciellt vackra!

Är sjuukt trött.Somnade sent igår.Pratade med baby såklart.Han hade lämnat kompisen, men dom satt o pratade på Facebook...sötnosar.Men dom pratade om vår lägenhet som kompisen varit o spanat på.Gillas!Sent blev det iallafall.O har sovit oroligt hela natten.Vet nog varför.

Idag är det fredag, o fredag innebär alltid samma sak i  detta huset...Räkor o SåSkaDetLåta.Ikväll kommer även storebror hit!Mysigt.

Kanske ska ta en tupplur (haha TUPPlur passar bra när det är påsk va?) så jag orkar hålla dom blå öppna sent ikväll med...Keep rocking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0