Glad påsk!

Idag vare påskafton...Trevligt.Mammsen som egentligen skulle jobbat hela påsk är hemma för hon har så förbannat ont i sina leder!Tycker inte om att se henne ha så ont. Har städat hela dagen.O sedan blev det en påsklunch bara jag, mamma, pappa o lillebror.Ikväll blir det paj o rövin i soffan...O chittchatt med beby såklart! Alla mina jämnåriga är ute o slänger sina lurviga eller har iallafall något planerat- men som vanligt inte jag! Känner dock att jag är sugen.Men den som spar hon har.Vi låtsas att jag tänker så iaf.

I morgon kommer moster med gubbe o Maddes mamma o pappa hit...yay.Det är vad jag har att se fram emot. Efter städ o påsklunch blev det liggläge i carporten med mamma.Oj vad varmt det var!Somnade där någon timme o just nu visar termometern 15,9 grader- den har varit i solen hela dagen o är antagligen lite uppvärmd men om det är så varmt nu så undrar man hur varmt det var när vi sov där!Gött!!!Yrvaken gick jag in o hällde upp varsin Xcider Spring Editon o tja den var väl helt okeej- är inte så förtjust i cider längre...fördruckit mig på det tror jag!

Här kommer påskbilderna jag tjötat om- kanske inte är så intressant...strunta i att kolla då.




Eftersom jag försöker låta bli godiset så hade min fiffiga mammi lagt i 4 nagellack i härliga färger.Det svarta i ägget låg i påskpresenten (vi har alltid fått påskpaket o ett ägg m godis) som jag själv valt,en scarf från KappAhl's barnavdelning med nitar o fransar.


Go o gla påskchocklad!
Keep rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0