Helgen.

Åkte till Alingsås i lördags "morse" där min Sandra mötte upp mig för en trip på staden...Blev kik på Babyproffsen o letandes efter den perfekta vårmössan åt grisen...Sedan ett underbart besök på EspressoHouse för lunch!



Middag o stoj med plutten o sedan avslutades kvällen med El Classicó, Djävulen bär Prada o ett glas vin...Medans andra höll på tills klockan 0600 på morgonen...Jag är extremt trött så jag orkar inte skriva mer.Det var knappt att jag orkade skriva detta...o ännu mindre lägga in bilderna- men det blir så tråkigt annars.För varför tar man bilder o sen aldrig visar dom o bara skriver att "ja jag tog massa bilder men jag visar dom inte"...Amanda;) Lägg upp dina bilder på bloggen med!Jag orkar la inte gå in på FB o kolla dina bilder...Ljug.Men lägg upp dom ändå.Det blir enklare för mig med så kort minne, när jag läst din blogg så tänker ja "jaah jag får gå in o kolla bilderna" men mellan tanken till att handen ska klicka på FB så försvann själva tanken om vad jag skulle in på FB o göra från första stund.

Sedär ja- jag var visst inte för trött för det.
Keep rocking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0