I can be your melody...

Tralalalaaa.

Är på lite mongo humör.En dag som denna önskar man att man hade en vän o monga sig med! Bilskolan gick bra idag.Känns jättebra med den nya läraren!Måste bara lära mig att slappna av- det är inte farligt att få möte!Gillar att hon pratar hela tiden om vad vi gör, varför vi gör det o vad som händer om jag inte gör det...Får lite inblick helt enkelt.

Satt där från 0930-1025-körde tills 1140 o återigen gick hon igenom vad jag gjort bra o vad jag måste träna mer på.Mest är det att slappna av.Det är inte farligt att köra bil o växla.Erm.Sedan satt jag o pluggade till 1448 då jag började tänka på allt annat än vad jag läste så jag tog en raskpromenad ner till bussen o kom till Mölndals station o tryckte precis på "öppna knappen" när tåget rullade iväg.Jefla kärring som stog i vägen i rulltrappan, den är så smal så man kan inte springa förbi om det är någon där.Gick o köpte en kexchoklad o Ramlösas nya Smultron...Gott o behövligt eftersom jag inte ätit någon lunch!Tåget skulle gå 1540- 1556 kom det.Kul.

Hemma vid dörren ringde AmandaPullan o frågade om jag solade.För det gjorde hon.28 grader i hennes vindstilla-mitt-i-solen plats o neej jag solade inte idag!Titta på bilden så förstår ni kanske varför.Jag bakade muffins istället, kände mig huslig då jag först tog 2 MSK vanilinsocker(ska vara 1 TSK!), 1 MSK bakpulver(ska vara 2 TSK!) o 3 DL (ska vara 3/4 dl!)kakao...Men av den lilla biten jag smakade så var dom lovely.Får se till fikat ikväll vad benim aile tycker!


Mina nya pjux från HM 149:-

Mina nya exem- helt gratis! (ni ser alla småå prickar-blåsor!Mums!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0