I found happines with you.

Så vackra ord att jag smälter.

Idag blev det sovmorgon!Eller jag vaknade av mig själv strax efter 0800 o låg o drog mej tills halv kanske...Frulle på altanen idag, inte heelt fel med 9gradigt redan klockan 0900 på morgonen (jag veet alla Svurkar i Alanya/Side- ni har mycket varmare men här få man vara glad för det lilla!) o sedan blev det bara att slappa i soffan tills klockan blev strax efter 1200 o då begav jag o mammi oss till tattueraren där hon gjorde en drop-dead gorgeous tatto.Kul att både Madde o mamma gjort liknande tattueringar, som från början var en tattuering JAG ville göra men en sak är säker- jag lär inte göra min blomranka.Vilket jag tycker är synd, för den jag målat själv är jättefin men neej.

Mammi hade lovat mig en fika på EspressoHouse eftersom jag uppfört mig duktigt på tattueraren så det blev en vanilla latte o äppel/kamel muffin o kik (o provning) på Gina men ingen shoppande...Där iaf!Sedan när jag sprang förbi Lindex, för mammi var på ICA o ringde o sa att hon var klar, så såg jag min tunika jag velat ha lääänge på rea o gick in för o pröva- så jag slog till 99:-...Men jag re-stylade den lite när jag kom hem.

               
(El tuniko before with kedjor       El tuniko after without kedjor)

Hemma så pratade jag med skatt som igår hittade våran lägenhet!En 2a med stort kök där man får plats med soffa o tv så det blir nog 2 sovrum, ett till gäster o ett till oss...Kan inte ge så mycket mer information eftersom jag inte själv sett den- men jag litar 200% på honom så det blir säkert jättebra!Tipsade honom att iaf skaffa en madrass o sängkläder tills jag kommer så jag har någonstans o sova o det hade han inte ens tänkt på då han tycker att vi ska köpa allt tillsammans (o jag älskar han för det!)...men jag kände att joo en säng när jag kommer fram sent på kvällen kan vara bra om det finns.Sen är jag sånt freak så jag vill köpa resten tillsammans med honom.Eller själv.Det spelar ingen roll.Haha.Lyckan är iallafall total o nu vill jag bara åka!Är inne varje dag o kollar så att MIN biljett är kvar o det är bajs jobbigt att inte ha pengar så jag kan boka den.Vill ha para nu!

Har varit o busat lite med min prinsessa nu o fått en jobbdag på onsdag.Tråkigt o aldrig jobba med Linda eftersom det är typ alltid henne jag jobbar för!Dom andra är inte så pjåkiga (läs *dom är helt underbara!) heller så det går ingen nöd på mig.

Keep rocking.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0