I'll do anything for you

Watcha say- Jason Derulo
Bästa låten på länge.

Det blev inget jobb idag!Skit!Men iden om att ställa klockan på 0800 höll i sig- o jag vet att det kanske inte är jättetidigt men det är ändå en lagom tid att gå upp om man inte jobbar.Det tar ju ett tag o vänja kroppen vid detta så jag får ge det några dagar!Somande strax efter 0000 igår så det är jag glad för.Dock med 2 värktabletter i kroppen.

Följer flygläget med spänning.Ringde till Ving också.Har inte bokat biljetten ännu men ville veta vad som sker om jag bokar o flyget blir inställt.Jag får pengarna tillbaks.Vilket gör det lite lättare att andas.Men jag vill bara att det ska sluta nu!Kollade i mina lådor här hemma förut för o se om jag kunde hitta något som jag vill ha med mig till lägenheten- hittade en sylåda från IKEA som jag ska ta med mig- vet att det finns där nere allt man kan behöva men vad gör den för nytta i garderoben i Sverige?Dessutom är den saxen sjukt bra.

Nu ska jag kolla Ellen DeGeneres o sedan tror jag det blir en gråmulen promenad.
Keep rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0