I've been thinking about you

Sitter i köket o känner lukten av min nybakade kladdkaka som jag nyss strött mörk-block-choklad på, dessutom tryckte jag ner några bitar i mitten av den!Mumsigt.

Idag snoozade jag igen, är så jävla dum.Är helt inne i mitt GossipGirlande så jag låg o kollade på det till 0030, ställde ändå klockan på 0800 o snoozade 30 minuter...Men jag grät mig till sömns i går igen så dom 30 minuterna gjorde nog susen.Åt frukost o sedan pratade jag med mammi om allt som rör sig i mitt huvud.O jag vet att detta är mitt liv o mitt val o att hon är vuxen nog att ta hand om sig själv.Men jag får ändå dåligt samvete över att lämna henne.O jag vet också att det kommer bli bra efter någon vecka i Turkiet, det bara måste få kännas jobbigt nu.Det är sånhär jag är.Egentligen borde jag prata med pappa o Rickard istället, o se till att dom pratar med mamma o så...så att hon inte stänger sig själv...Det blir ingen lycklig av.

Efter jag gråtit i kanske 1timma o mamma tröstat mig, o jag känt mig som en riktig liten flicka igen, så begav vi oss till 421...I knoow.Jag tycker inte om det stället, men det ligger rätt så off o jag har spanat in ett par sandaler på HM som jag vill ha o på Kungsmässan vet jag att dom är slut...Men på HM borta på 421 så fanns det 1 par kvar i stl 40 så nu är dom mina!Lovely.


Det var en tjej som stod o spanade in mig när jag prövade dom o hon sa, helt utan att jag ens sett henne, "Guu va snygga dom var på"..."Förlåt att jag står o kollar men fyy va snygga"...Lungt tänkte jag.Tycker bara sånt är lite småkul...Sen kom hon fram igen, när jag höll på o ta av mig dom "Ska du köpa dom?"...Ja jo nu släpper jag dom inte..."Nej guud gör inte det!Jäättefiina!" OKEY I GET IT...
Du tyckte dom var fina o är säkert sur att jag köpte de sista i stl 40

Hämtade Fanny på dagis förut, mötte upp Wille o sedan promenixade vi hem genom vitsippe-skogen hem till oss där vi började baka våran fab. kladdkaka som vi ska äta ikväll efter grillningen...om vi orkar haha!Valborg är det också- o det firar vi Lindome-bor i centrum med vår-brasa o lotteri o grejor...Har lovat William att följa med upp sedan.Det är första Valborgen jag är hemma på 2 år o förra året så sa dom att våran vår-brasa visades på en vägg med hjälp av en storbilds-tv...OOOH VILKEN KÄNSLA


(Nya klockan o nymålade matchande naglar hoho)

Keep rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0