Kladdkaka

Kladdkaka.Neej.
Pannkaka.Neej lövbiff.
Böbiff.

Linus ord i bilen hem från Alingsås i lördags, höll på o dö av skratt när han sa böbiff...Ungen säger inte mormor, men han säger lövbiff...haha sötast!

Idag var det varmt, sjuukt varmt!23 grader var det på altanen o det blåste inte idag så det var verkligen så varmt!Lovely.O då kan ni även räkna ut vad jag har gjort hela dagen.Ja precis- solat!Har fått jättemycket färg o till det även lite exem...vet inte vad det är för ngt!?Har aldrig haft sånna förut men jag kanske råkade få parfym på mig även om jag tyckte att jag sprutade på klänningen...Vet inte.

Innan besöket på Altanien så var jag,mammi o lillebror på Kungsmässan där jag köpte mig ett par klackisar som jag ville ha förra året men inte fick tag i rätt storlek.Jessica skulle tillochmed kolla efter dom på HM i Umeå när hon var där men dom vart slut där också,förra året...O så hade dom fått in dom i år igen o det fanns 1 par kvar i storlek 40 så jag blev 149:- fattigare men kanske lite lyckligare!(bild kommer någon dag)Hittade ett par till sandaler där som jag ska införskaffa när löning kommer o flygbiljett o dator är köpt...Håll tummarna för att lönen är fet!

Nu ska jag gå ner o måla naglarna o bara glo på tv.O sen får det bli en tidig kväll så jag orkar i morgon.
Skatt åkte till Manavgat/Side idag för o börja leta lägenhet o umgås med sin sweetheart som han inte träffat sen jag vet inte när.Det känns bra att han är där o att det är igång, så fort jag fått lön så bokar jag min flygbiljett som jag hoppas finns kvar (den jag har spanat på).

Keep rocking.


Kommentarer
Postat av: zandra

mm jag vet.. hatar dem där jävla dolmusarna.. men blev att jag hyrde bil och tacka gudarna för det.. för annars hade jag aldrig hittat ut till kömköy! :)

2010-04-12 @ 21:19:06
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0