Körskolan,lunch,chailatte,powernap,kaffe o bloggar

Rubriken sammanfattar min dag totalt.Jag är så fruktansvärt trött att jag vet inte vart jag ska ta vägen.

I vanliga fall brukar jag gråta över att vara uttråkad, men idag när mamma sa att vi han åka till Kungsmässan för o lämna tillbaka en tröja började jag nästan gråta för det!Fan jag springer ju ner dörrarna på stället o kände inte alls för att åka dit för 3e dagen i rad även om jag älskar Kungsmässan i vanliga fall.Dessutom måste jag sluta shoppa nu när jag har en hel lägenhet att köpa möbler o grejor till.Om jag nu någonsin kommer komma dit.

Jag har jättesvårt att somna på kvällarna, jag har väl alltid haft det men tycker att sedan Turkiet 09 så har det blivit bättre- men nu har det gått tillbaks till det vanliga igen.O jag vet att det spelar stor roll i hur man mår o ifall man har mycket runt omkring sig, vilket jag har.Jag ligger vaken o tänker på våran lägenhet, våran framtid,min ekonomi (om den finns överhuvudtaget), vad jag måste köpa innan, vad jag INTE ska köpa...Jag ligger o oroar mig över de 2kg jag gått upp igen, om min huvudvärk som alltid finns med mig, om mammas ledbandsreumatism, om pappas företag...om det ena o det tredje helt enkelt...Men dessa saker finns ju ALLTID runt mig- så därför undrar jag om det blir mer påtagligt för att det är 1 månad kvar tills planerad avresa?!Att det blir mycket mera känsligt kanske. Jag vet inte.

Inser också när jag skriver att jag blivit beroende av koffein!Bra jobbat Malin.Men det är ett faktum.På jobbet så dricker jag mycket kaffe, jag vet inte varför jag bara vet att fröknar är bra på o bala kaffe!O nu är det även så för mig när jag är hemma!Det blir jobbigt om jag kommer iväg om 1 månad o leva utan Gevalia-för "näääs"kaffe är inget för mig!Jag <3 Kaffe = sant! Dessutom känner jag att huvudvärken lättar något när jag dricker varma drycker, o att jag blir piggare av koffeinet är ju ingen nyhet så därför tror jag att min hjärna blivit inställd att lura mig till att må bättre när jag dricker kaffe!

Piggare ja- tillbaks till sömnproblemen igen.Nu när jag ska börja jobba i morgon så känner jag att det inte fungerar o ligga vaken till 0200/0230 o grubbla- så igår ställde jag mobilen på 0800 o sa till mig själv att gå upp hur trött jag än var o hur sent jag än hade somnat!Vaknade av mig själv, dödstrött givetvis, 0730 o tände lampan.Sedan dess har jag varit vaken o jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen!Huvudvärken o smärtan från axel/nack-partiet tog över o jag tog en powernapp nu precis innan bloggandet.Guu så skönt!Hade velat sova längre men med risk att min smarta ide "gå-upp-tidigt-o-somna-tidigt" blir förstörd om jag sover under dagen så gick jag upp o..........drack kaffe.

Inlägget blev långt idag igen.Brukar bli så när jag egentligen inte känner för o skriva.Vem läser egentligen?Förutom Sandra, Jessica, Amanda o Pullan...Statistiken har ju hoppat i höjden sen Pullan lärde mig hur man la upp det på FB...Kul ändå!Nu blir det en promenation i solen om en stund.Dock med sjal o jacka för det är bara 3grader i vinden säger väderstationen.

O ni troende där ute, ni kan väl börja be för att vulkanen slutar bubbla.
Keep rocking


Kommentarer
Postat av: Jessica Ebbhagen Yaman

Du klarar dig, jag vande mig vid näääskaffe efter några veckor...

Annars finns det Jacobs i brygg o den är ok, men inte som gevalia.



Läserbloggen varje dag. kram



2010-04-20 @ 05:49:18
URL: http://jamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0