New things make me happiiii

Igår var mina new things garderobsgrejor från IKEA och min flygbiljett!Wihooooo.Undra vad jag blev mest glad för.Hahaha

Idag slog jag till igen o köpte min efterlängtade laptop som jag ääälskar.Det blev en Compaq 615 15,6 tummare.Med blåtand o annat krafs.Skönt o ha det inköpet gjort.Sålde ju min 17tummare till skatt innan jag åkte o har använt pappas minilaptop o våran stationära dator men jag MÅSTE ha en dator i sommar.

Har jobbat idag, o i förrgår- känns sjukt bra att vara igång igen men jag måste erkänna att det är jävligt gött o vara ledig också!Haha.Jobbet gick bra- var på ett dagis som jag varit på förut men jag känner mig inte hemma där.Jag är så van vid att vara på hemmavana ställen att jag blir anti-allting som inte är KAbacken eller Klgården- mina två favvo dagis!Men jag gav mitt nr till dom o bad dom ringa om dom behövde vikarie innan 18/5...Cash is king!

Sömnproblemen börjar avta- men jag har tagit 2 alvedon innan sängående o legat o kollat på tv4 nyheterna till 22.30 cirkus o sen har jag släckt-vänt på mig-o i princip somnat.Men det kan också bero på att jag arbetat o gått upp innan 0800.Får se efter helgen, men jag borde ju inte ta 2 alvedon varje kväll.Inte hälsosamt!

På lördag kör jag o min Sandra en hel dag- möte i Göteborg tidigt för o mysa lite innan vi beger oss till studion o tar lite kort!Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0