Risk1an

Avklarad.

Körde inte idag.Jag mådde helkass!Redan i morse när jag vaknade så mådde jag illa o var yr...Men jag tänkte att det blir bättre om en stund.Ikke!Kom till bilskolan o satte mig där o pluggade- o när jag skulle resa mig för o gå på toa så kände jag bara hur det snurra till i hela huvudet o jag började skaka som satan!Ställde in lektionen givetvis- hade jag haft mitt körkort hade jag ju aldrig satt mig bakom ratten när händerna gick som en skakande salsarumpa så varför skulle jag göra det när jag inte ens lärt mig allt fläckfritt?

Satt o pluggade, la sockerbitar i kaffet o åt en enenergy bar för o få upp blodsockret.Men den lilla mängden hjälper inte jättemycket eller länge.Till 1300 satt jag m pärmarna o sedan gick jag på lunch.Sallad till överpris.Samtalade med min Sandra under tiden så det blev inte lika ensamt.Mådde bättre efter det men gick in på apoteket o pratade med dom där!Kunniga dom gamla tanterna kan vara!Hon sa åt mig att köpa Dextosol eller vad dom nu heter, sånna där goa energi socker tabletter...o ta en så fort jag kände minsta lilla illamående- även om det var på bussen o bara kändes som åksjuka så ska jag ta en, för det hjälper tydligen.Tog en sån o gick en liten omväg för o få mera friskluft o när jag kom till skolan igen mådde jag bättre.Tror dock det mesta var maten o promenadens skull jag.

Var på Risk1an idag, en kurs som man nu för tiden måste gå- man disskuterar droger,alkohol o trötthet i samband med körning...Intressant men inte speciellt lärorikt tycker jag.Man satt mest o disskuterade allas väderingar o pratade lite vitt o brett om ämnet.Fast jag tror man lärde sig mer än vad man vet.Vi fick även se den hemska filmen som gjorts i England, vet inte om ni har sett den eller OM ni ska se den- den är verkligen verkligen sjuuukt starkt o jag varnar alla för att se den; men om ni vill testa er själva eller få inblick hur jävlig trafiken är...så kolla här....MEN JAG VARNAR ER MED STORA BOKSTÄVER http://www.youtube.com/watch?v=a7VoeuW2UrQ 

Tårarna rullade ner för kinderna.Usch.Usch.Usch.
Nu blir det att koppla av lite, har pluggat sen 0930 i morse!Bläk.
Keep rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0