Så glad att jag blir rädd

Vad är det som händer i min kropp?I min hjärna?I min mage?

Har aldrig varit såhär glad.O det är lite jobbigt o erkänna.Men det är sant.I vanliga fall brukar jag gråta mig själv till sömns,inte alltid-men ofta.O nu de senaste, sen vi fick lägenheten, så kan jag inte somna för att jag bara ligger o tänker massa roliga saker som kommer hända i sommar!O jag ligger o planerar våran lägenhet i huvudet trots att jag inte har en aning om hur den ser ut.O trots att vi måste köpa ALLT i möbelväg så känns det som nemasproblemas för Malin fixar o donar vettni!Har redan planerat på o köpa med mig en häftpistol så jag kan spänna tyger över fula turkmöbler...erm.Tänkte be Jessica eller Louise att kolla efter nått sånt åt mig så jag kanske slipper det extra kilot i väskan?Lägger huvudet på sned o blinkar sött.


Lycklig är jag.Bara den där jävla vulkanen slutar att pysa!Pratar med Beatix nu o hon säger att förra gången, år 1892, så höll det på ett helt år!!!Då går jag fan till Turkiet.

Säsong 2010 kommer bli en bra säsong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0