Så jävla arg.

Fan helvetes jävla skit.Ving har såklart höjt sina priser på flygen o den biljett jag går o trånar efter kostar nu 3500 istället för 3200...o JO det är stor skillnad.O för er som inte tycker det- ni kan höra av er till mig o så kan ni få mitt kontonr o föra över dom 300kr då.Fan jag tänkte ju att dom 300 kr skulle gå till tilläggs kilon!Faaan jag är så arg o besviken att jag gråter.Helvete.O nu vet jag inte med HUR mycket dom kommer fortsätta höja skiten heller.O jag får inte pengar förrän på tisdag nästa vecka.Jävla bajskommun o ge lön den 27e.Fitta rent ut sagt.Kuk med för jämnlikhetens skull då.

Blev ingen jävla promenad heller.Hagel,snö o regn dundrade ner här.Blev en sväng till IKEA där jag köpte det jag var ute efter.


Hängande hylla för 25:- Den ska ändå hänga i en garderob så who cares about the color.

Fan helvets jävla skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0