Shoppoholic

Jag erkänner iallafall.Inget att förneka.Jag blir lyckligare, för stunden, av att handla.Turen är väl att jag inte tycker om o shoppa dyra märkeskläder men jag antar att om jag hade råd med det, o om det fanns i min storlek- så hade jag nog varit där o nallat också kan jag lova!

Har klickat hem 3 par shorts o 1 kjol från Ellos också- får se om jag kan ha det annars är det ju bara o skicka tillbaks!Men jag gick igenom garderoben idag o jag behöver bara underdelar om man säger så- toppar o linnen kan jag bada i!O nu när jag inte har någon uniform att svettas i kan det vara bra o ha lite vanliga kläder o inte bara "finklänningarna"!Dock var det en "finklänning" som åkte med i påsen hem idag.

För er som undrar vad en "finklänning" är så är det en klänning man kan tänka sig ha på sig ute på krogen.
O för er rutinerade Turkiet-party-people så innebär det snäppet finare än strandklänningen -som också passar extremt bra på krogen!

Randing tröja GinaTricot 49:-
Volangklänning HM 150:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0