Oh baby I miss you


Klagar inte- bara ett konstanterande!

Det blir jobb hela veckan lång- typ.Inte på julafton tyvärr.
Måndag 0700-1500 (fick jobba över till 1600)
Tisdag 1500-2000 (eller längre sa chefen när hon ringde)
Onsdag 0900-2100 (12 timmar yesah!)
Torsdag 1600-2030

Igår var första dagen o det gick väl bra.Nordeas banksysstem låg nere o nån kund blev väl lite småsur o frågade om han inte kunde använda sig av Swedbanks system...med sitt Nordea kort?Ni hör ju själva.Eftersom kollegan blev kvar på NilsEricssonsTerminalen så fick jag jobba över, skulle ha slutat 1500 men kom ifrån typ 10i16 istället.Det är visserligen pengar det med men jag blev lite ledsen när jag såg att min prins ringt 1510- en tid då jag egentligen skulle kunnat HA svarat...ja ni fattar!O idag jobbar jag från 1500 o jag har en feeling om att han kommer ringa igen- o jag vet att det är jääättteeebra att jag arbetar men skatt sa i förra veckan att han skulle få reda på om det blir ny destination eller om han får stanna i Istanbul antingen på måndagen (igår) eller tisdagen (idag) o jag vill verkligen höra hans röst o berätta hur mycket jag saknar honom o hur stark han är som klarar av det här.Oh boy I love u!

Snart är det ju julafton o det märks överallt tycker jag.Som ni vet är jag ju lite "anti" julen men jag måste erkänna att med alla snö som ligger utanför fönstret (eller yr kanske är rätt ord), så är det rätt mysigt.Att det är -10 o vinden piskar en i ansiktet är mindre skönt men jaja vi klagar inte!

Nu blir det snart lunch, sedan jobbet 1500-2000 (eller längre!)
När Angelica väl mailat över bilderna från helgens julbak så kommer det en lite bildbomb här på bloggen.
Så keep looking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0