Jag längtar efter...(varning för tråkigt inlägg!)


Min skatt o ALLT som har med han o oss att göra!Angora, döner, strandnätter, vodkanätter, moppeturer, mastodont måltider på våran restaurang.Hans lukt, hans ansiktsformer...jag tror jag håller på att bli galen!Mest saknar jag att sova med dig.


Sandra o hennes underbara prins Linus...No words are needed!


Precis ALLT som har med Turkiet o göra- Jessica, Atakan, Pullorna, sol, bad, skratt, fest, dans- listan kan göras oändlig.Ibland förstår jag inte varför jag åkte där ifrån!


 Att vara så äckligt brun!Står framför spegeln o synar mitt äckliga vinterbleeka ansikte och bara DRÖMMER om att få bli så brun igen! Inget solarium kan väga upp den färgen- o oj vad alla problem skulle kännas en storlek mindre!

Jag skulle kunna ge så mycket för att få ha ALLT på ett o samma ställe, helst då i Turkiet eftersom jag ALDRIG kan bli så brun i detta island. Så egentligen- Persson...det är bara du o din familj som saknas där nere så varsegod o flytta!Eller iallafall hälsa på!Fast vi kan väl kanske börja med att träffas lite oftare här i detta avlånga land.I miss u!

I morgon skare jobbas- halvtid o sedan stannar jag till 1730 då en annan ordinarie vabbar...*tummen upp för det*
Över och ut


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej Malin!

Hur är det med dig? När åker du tillbaka till Turkiet. Med vilket bolag ska du jobba för i år?

Kram

2010-02-22 @ 22:37:59
URL: http://zandraa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0