Nothing to say

Är helt ointresserad av att blogga nu, i vanliga fall så är jag väl alltid det- men jag vet inte alls vad jag ska skriva om. Linnea pull skrev i sin blogg (linneaeg.blogg.se) att det är svårt att blogga på vardagar- men jag som inte har ett liv under helgerna heller märker väl ändå inga skillnader på en tisdag o en lördag...Men svårt att blogga, det har jag iallafall!


I tisdags eftermiddag ringde kommunledningen o sa att alla skolor, förskolor osv stängs i Mölndals kommun efter att Kållereds ishall rasade in. Så det var bara att ringa till alla päron o så kom dom o hämtade skruttarna- inser nu när jag skriver att jag berättade detta då, men ja det är aldrig dåligt att uppdatera er om saker o ting (läs* jag glömde helt av att jag redan skrivit om det)...Eftersom jag inte jobbade igår så tog jag med mig lillebror till Bergakungen o spanade in "Det regnar köttbullar" det var väl en helt okej film med lite småskratt här o där, men inget sådär WIHO!Det blev givetvis ett besök på Mc o sedan tog vi ett knökfullt tåg hem till lillaLindome där jag passade barnen Jögi. Vi var ute på gatan o pullsade ner till lekplatsen, snön täckte nästan Fanny upp till midjan så jag o mamma turades om att bära henne (jag måste erkänna att när vi trampade ner snön för att Fanny skulle få gunga, så tänkte jag oss som mamma o mormor o såg in i framtiden för en stund).


Idag blev det inget jobb då vi fortfarande har stängt, vet inte vad jag ska göra- mamma jobbar till 1400 o vänner har jag inga här i närheten så tja...I morgon får vi lön, hoppas på att den är tillräcklig för att kunna sätta över pengar på körkortet o betala av pappi- men ändå ha några slantar kvar till mig själv.Håll tummarna.


Oj!Jag som inte hade ngn lust att blogga- hahah...blir alltid så.
Över o ut


Kommentarer
Postat av: Pullan

Hur som helst så gillar jag ändå alltid att läsa din blogg :) Jag tycker du borde komma hit. Hemskt att man bor i samma land men ändå aldrig ser. bueee :(

2010-02-27 @ 10:49:39
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0