Tomorrow its spring!

Sitter o slappar framför the telli- utanför är det grå gråare gråast o den vita snön är inte vit längre den är också grå...Gråeborg - där hittar ni med mig! Strax efter inlägget om Fannys vaknande i natten så kom dom äntligen hem o jag o lillebror lallade hem.

Idag var det ett besök till "shoppingcentret" 421 för o kolla in Cubus- men jag hittade inte det jag ville ha så istället köpte jag ett nytt nagellack i korall som jag haft tidigare o älskat, men det tog slut i sommras så 25:- la jag ut på det idag. Igår var vi på Kungsmässan, o eftersom jag fick go lön så köpte jag ett nytt sommarlinne, svart m volangkant från Gina men jag tänkte att eftersom det är svart så är det inget sommar sommarlinne!Eftersom jag har dille m stort D på armband så köpte jag ett jättefint armband på Raglady again...räknade ut min vikarierapport i fredags o såg att jag jobbat 100timmar 8/2-26/2 så den lönen blir nog också gosig!

Kaffet o den 70%iga sockerfria chockladen är avslutad o jag har precis målat mina naglar i mitt nya korallfärgade nagellack.Blommscarfen är på och i morgon är det vår!Im ready.

LovePeaceJoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0