Weekend.

Sist jag skrev hade jag shoppat- det har jag nu med.

I lördags så tog storebror o jag tåget in till staden Göteborg för o kika runt lite...Fast jag var vääl medveten om att jag skulle göra slut på pengar, eftersom jag känner mig själv. O jag hade rätt. Jag köpte mig en klocka, en såndär plastklocka som alla har i massa olika färger- fast jag köpte en ulta-wanna-be då det finns ett märke som säljs på typ Raglady osv för 1000:- o sen har JetSet gjort en liknande som ligger runt 500:- men jag- jag hittade en som är liknande fast med lite större urtavla för 150:-...Jag har sett den ett tag på Ur&Penn men känt att den jag vill ha är egentligen JetSeten (eller ännu hellre den på Raglady) så varför köpa en grej jag 100% inte vill ha. Men så när jag såg den i går igen, o det var dessutomd en sista, så kände jag att jo- jag kommer ändå inte alltid använda klockan så varför köpa en klocka för 500/600:- som jag kommer använda ibland...Så jag slog till o köpte min ultra-wanna-be klocka.


(Får jag pengar över så ska jag nog köpa mig en för 500:- i någon rolig färg!Dom är ju underbara!)

Sedan köpte jag något till Jossan då hon fyllde år i torsdags (Grattis igen!) o sedan stegade vi oss iväg till Panduro där jag köpte nya stämplar till min tavla vilket var heelt onödigt för det vart inget bättre för att jag hade dom stämplarna heller...Men det kan vara kul o ha då jag redan planerat på att stämpla min egna "Babybok" eller vad man kallar dom när jag väl får barn. På MakeUpStore införskaffade jag mig en ny flaska mascara-borttagnings medel då den jag köpte 2007 "äntligen" tagit slut...175:- är det värt om den räcker i 3 år!Dock såg jag idag att denna flaskan är något mindre än den jag köpte för 3 år sedan, men jaja! Sedan på vägen hem blev det fika på tåget med varsin kaffe o semlemuffins från EspressoHouse o en hel mugg med grädde...Mums!



Igår kväll blev det ett glas rött (Kristinas fel att jag faktiskt längtar efter ett glas rö-vin nu mera!) till tacosen o melodifestivalen...O idag tog vi oss en sväng till Kungsmässan där jag lurade till mig en klänning från GinaTricot i alla hjärtansdag present från mammsen o pappsen o där jag även bokade tid för att kolla in nya brillor nästa helg!Längtar.

Nu ska jag vika iordning mina bebisar i garderoben o i morgon, plus resten av veckan, blir det jobb på KalasDagiset här i Lindome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0