Forever and always...

15.01.2010

Det blir inget inlägg om mig.Alls.


Det blir ett inlägg om min allra bästaste vänn. O jag har ångest över att inte kunnat vara med på din dag, men jag väntar med spänning på eran nästa stora dag- då ska jag vara med!


Idag, runt 1330, steg dom in i...typ rådhuset? O sa ja till varandra. Jag pratar förståss om Linda o Emanuell, dom gifte sig idag nere i Spanien o som ni alla vet så ligger Spanien en bit ifrån Sverige o jag har inte ekonomin att flyga dit.


Gifta är dom iaf, o efter att ha sett bilderna (o gråtit en skvätt) så kan jag äntligen förstå hur lyckligt det verkar. Linda, du vet- o du kommer alltid veta- att vart du än är, o vart jag än är, så är du den vänn jag aldrig aldrig vill mista.Upps and downs will always come, and there is time that we are apart- but you are always in my heart.
(Lät som en 14åring som nyss blivit förälskad i en kille men jag bjuder på den för jag vet att Linda inte tycker om cheesy things)




Grattis i massor- tårarna kommer nu med. Du är värd varenda droppe av lycka! Önskar bara jag kunde dela den med dig på plats.

Alla mina tankar går till dig, till er.
.Love u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0