Gör mig lycklig nu, gör mig lycklig igen...

Sista dagen på långdagiset idag- jobbade där kanske 8 dagar före julen o nu hela förra veckan samt idag- det har varit upp o ner, mest tyckte jag om att tjöta med en viss kvinna där uppe! Hon är som mig o vi kom väldans bra överrens. Idag när det vart sista dagen, ingen skillnad på den o den första- förutom att jag kan alla rutiner, något som är otroligt skönt!Tycker inte om att stå o bara glo o inte veta vad jag ska göra.


Skickade ett sms till grannen Linda som arbetar på det superdagis jag arbetade mycket på innan jag åkte iväg till Side igen, skrev väl i princip att "ge mig jobb- känner ångesten komma" o i samma veva får jag ett sms tillbaks "hej, tog precis upp telefonen för o skicka ett sms o fråga om du kan arbeta här tisdag-fredag"....SÅ lycklig jag blev!Stod o hoppade på dagiset- tur att barnen hade vila så dom inte såg mig för dom hade nog trott jag fått flipp!


Så i morgon jobbar jag 0900-1700 på superdagiset o jag älskart! Dessutom blir det biomys med mammsen på kvällen- vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0