"Maten står på bordet händerna i knät, nu så säger alla vassegod o ät"

Vasseegggooooodddaaa...Taaack sååå mycket!


I morgon blir sista dagen på TheSuperDagis- sorligt men sant...Hoppas någon mer blir sjuk så jag får jobba, haha. Vikariens hemska tankesätt! Det är iaf jättekul att få vara tillbaka, barnen är EXAKT likadana som dom var sist, visserligen har de flesta växt till sig lite- både på längden men även i sättet! Lilla söta Moa har blivit en bablande trotsig tjej...Men jag älskar varenda en! O det bästa är att dom inte gör någon skillnad på mig, trots att jag faktiskt inte arbetat där på 1 år typ! Myspys.


Idag fick jag stanna till 1800, hade tid till 1700 men då det saknades personal på andra avdelningen så fick jag stanna kvar- något som en vikarie inte tackar nej till om man inte har något planerat- men det vet vi ju alla vid det här lagret att det har inte jag! Dock tänkte jag springa över till Fanny, för jag har inte varit där på snart 2 veckor (ÅNGEST!), men det är fredag i morgon o då tänkte jag passa på...Sen nästa vecka blir det en väldans massa passande utav henne (+ bröder) då jag även fick äran att vara barnvakt på torsdagkväll...Men det gör jag så gärna!


Nu är det inte långt kvar till fredag 29/1, bara en hel vecka,- ska bli jättekul o träffa lite folk för en gång skull!!
Om 20 minuter blir det träning, o sedan duschen...Jobbar 0730-1600 i morgon...sedan heelg- jippie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0