Nothing else matters...

Så sitter man här igen, kollade nyss in min statistik o jag har haft 12 läsare som mest- im impressed!


Har jobbat första dagen på Superdagiset idag, jobbade 0900-1700- vilken skillnad det är på dessa två underbara dagis! Jag kan inte förklara här, eftersom jag faktiskt har tystnadsplikt men oj vad det inte går att jämnföra dessa två ställen med varandra! Nu blir det jobb där fram tills på fredag- sen får vi se nästa vecka...Jag har ju 2, eller 3, underbara saker att se fram emot...26e, tror jag det var, ska jag på UgglasRevy o mysa till det lite o den 29e ska jag har lite tjötkväll med några av de nämnda vännerna (japp still its me that put us together) o 30e ska jag passa barnen Jögi- det blir en helkväll med tacos,film o godis då föräldrarna förmodligen skulle sova borta. Men det är nästa helg!


Denna helgen, varför pratar jag om helger helt plötsligt?,blir det jobb på fredagen till 1700 tror jag det stod, o sedan hem o dammsuga lite snabbt...Eller jag ska iof inte göra något på kvällen så jag kan dammsuga långsamt om jag vill med. Sen på lördagskvällen blir det lite mys med Jossan (o Andreas?)- äntligen får Malin göra någonting!


Idag blev det bio efter jobbet, pappa körde mig o mammsen till Bergarkungen där vi såg "Har du hört ryktet om Morgans?" o den var faktiskt riktigt rolig, stundvis. Jag var inte jätteförtjust i början men den tog sig o när den var slut så ville jag inte att den skulle sluta!Bästa var nog ändå den man som satt snett nedanför oss, han satt o ASGARVA åt allt det roliga (ja på rätt ställen så han var inte jobbig) men han verkligen kluckade o han slutade inte...Även när dom var känsliga o mysiga så satt han tyst o skakade av skratt, då han förmodligen tänkte på det roliga o ibland bubblade det fram ett litet kort "hah" o så skrattade resten av biosalongen åt honom...Skön snubbe- jag skratta dubbelt så mycket pga honom! Om ni har en slant över, o vill se en rolig/mysig film kan jag rekommendera- men ska ni gå o se 1 film för o hitta på något tillsammans med någon ni älskar (typ komma ifrån huset) så lägg pengarna på någon annan...o ladda ner denna...eller jag menar såklart att ni ska köpa DVDn när, om, den kommer!


Nu blir det mys m Veysel på msn- kul- o snart sängen...Börjar 07.30 i morgon-mellanpass...I dont like them.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0