Orkar inte mer...

Denna veckan känns redan bajs. Mamma,pappa,lillebror,storebror,svägerskan, svägerskans föräldrar o syster o moster o mosterns gubbe o kusinen åkte vid 820 m planet till Lanzarote...O lämnade mig ensam. O jag tyckte först det skulle bli underbart- men nu såhär när det faktiskt närmar sig sovdags för oss som börjar jobba 715 i morgon så känns det mest jobbigt. Jag HATAR att sova ensam! O speciellt i ett större radhus med en katt som också inte tycker om att sova ensam utan då tillbringa stor del av nattens timmar med att kraffsa på min dörr till sovrummet- som jag måste ha stängt för o kunna sova, eftersom jag är katträdd o VÄGRAR sova med han i mitt rum! Vi får väl se hur det går.


Vecka 4
måndag jobb 915-1730
tisdag    jobb 715-1430
onsdag  jobb 745-1600...1725, om jag hinner, går tåget till Kristina o sen 1900 ska vi vidare till Rondo o kolla in UgglasRevy!Sjukt kul!!!
torsdag  jobb 915-1730
fredag   jobb 915-1630...MÅSTE dock gå 1600 eftersom jag ska ha tjejorna hos mig!Längtar.


Nu ska jag prata en stund till m Veysel eftersom jag vet att jag ändå inte kommer somna- vi hörs när vi hörs!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0