1 dag och 11 timmar

Orkade verkligen inte kladda här igår, var dödstrött efter att stannat uppe alldeles för länge (läs hela natten) på msn med gubben...

Efter att inte ha sovit något så traskade jag iväg till jobbet o jobbade 915-1730 o inget av intresse skedde!Så åter idag, jobbade 730-1630 o i morgon blir det återigen KalasDagiset 730-1600...Sedan så kommer världens bästa Isak hit o myser med mig, har inte träffats sedan min tjejkväll så nu är det dags!Hoppas kanske på att Linda hör av sig också, vill inte ringa o tjöta men jag vill veta att hon är okej ändå!

Dessutom måste jag säga krya på dig till min Sandra som ligger hemma i magsjuka o hoppas du blir helt frisk snart o att Linus inte åker på det!Inget sånt onödigt får förstöra vår tripp!!!Idag har världens bästa pappi köpt en stegräknare till mig- en såndär avanccerad som Jessica har som mäter kalorier osv...kanon!Har tappat nästa 6kg sedan jag började min kamp efter Turkiet resan i dec/jan...Im proud!

Bästa låten är förresten Erik Lind- Hur kan jag tro på kärlek...lyssna på den för oj vad den är vacker o sann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0