...and Im slowly going insane

Jag blir knäpp.Tror jag lämnar allt.Här o nu.Skiter i körkort o jobb här hemma.Skiter i allt.O bara bokar en biljett ner till Turkiet.Jag blir galen.Jag saknar honom.Usch vad jag saknar honom.Det gör ont i hela mig.O det är så jävla jobbigt med distans-pröva aldrig det!Fy fan.Vem mer än jag ligger o lyssnar på sin pojkvänns snarkningar i mobiltelefonen?Vem mer än jag kommer ens på tanken att spela in det.Det var mest på skoj för o låta han höra hur han lät.Men nu är jag beroende av det.Har hans deospray sprayad på min kramkudde.Aj vad jag saknar honom.O vad jag vet att vi mår bättre tillsammans än på jävla msn.Hatar msn.Hatar distans.Hatar att inte kunna känna,se,lukta,krama,pussa.Saknar honom.

Gaah jag blir galen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

USCH vad det gör ont i mig att läsa detta!

2010-03-17 @ 14:25:08
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0