Change of plans!

Skall inte alls till Kungsmässan i morgon!Favoritdagiset erbjöd jobb i morgon med...o det tackar jag inte nej till kan jag lova!

Efter jobbet idag så åkte jag istället till Kungsmässan med mamma då jag gått o varit sugen på en chailatte från EspressoHouse hela dagen (plus att jag har haft en huvudvärk liggandes på lur!) o eftersom vi inte kommer dit i morgon så åkte min underbara mamma dit idag istället...Prövade en klänning på Gina som var uuurfin men jag behöööver ingen sån klänning så jag hängde tillbaka den!Be proud people!

Hemma så dansade jag lite i köket efter att ha läst beskedet från Skatteverket o sedan blev det thaien.Satte mig vid datorn o here Im...Nu käkar vi jordgubbar o spanar på tvn o snart ska jag nog sova...Huvudvärken ger sig såklart inte!Pratar med min baby oxå.Njuter i fulladrag.

Hittade en sånhär charmör på Facebook förut- funderar på o byta ut min baby mot den här godingen!Im in love.

Keep rocking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0