Cheeeeesdoddles!

Hej hallå allihopa idag hade vi disco på dagis o oj vad vi dansade!Hahah.Hoppade runt lite med kiddsen i någon timme o of course körde vi "Dans-stop" o sedan stod vi i ring o så fick kiddsen gå in 1-o-1 eller 2-o-2 o göra sina moves!Oj va söta dom små liven var- en av de sötaste var W som hade vit skjorta, fluga o väst...3 år gammal!Älskart.



Sitter i soffa nu o tuggar lite ostbollar o spanar in Solsidan.Har jobbat hela dagen från 0900-1730, o som sagt så vare ett lyckat disco!, o sedan promenerade jag hem till städstugan där jag dammade, dammsög, tvättade golvet o tillslut lagade mat- allt med världens jävla huvudvärk.Blir galen på den!Det är nog fan det värsta man kan ha- bortsett från magsjuka! o jag skulle kunna ge en bra slant för o få fram något som kunde indikera på huvudvärk redan INNAN man fått den!Primaballerina.


I morgon blir det bowling med farmor,farfar,mamma,pappa,Madde,Rickard,Fredrik,Uffe,Acca,Emma o Daniel...alla släktingar på pappis sida betyder det!Farfar fyllde år nu i veckan o istället för middag o kalas så blir det bowling o middag- som ett riktigt bowlingkalas man hade när man var liten haha!Vet inte om jag ska bowla eller inte, har jag ont i huvudet o axeln som idag så skippar jag nog det!Vill vara fitforfight på kvällen då det vankas Melodifestivals galaj här på gatan...yay!


Mest av allt bara läängtar jag tills på måndag!Jag dör!Vill shoppa.Nu!
Söndagen blir det tågresa till Asås o världens bästa Sandra med prins.
Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohh vad vi ska shoppa:) Ses imorgon, Linus saknar Malin!

2010-03-13 @ 09:53:29
URL: http://nyblivenmamma.blogg.se/
Postat av: Saadet

Heej!! cool blogg du har! vad händer ikväll?

2010-03-15 @ 19:42:54
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0