Friday

Sedär ja.Skinnjackan var på idag när jag strosade upp till jobbet 730 i morses!Lovely.

Dock hade jag på mig en kofta under trots att jag hade en långärmad tunika också så jag vet inte- det blev kanske inte jättevår men som Veronica sa- vuxenpoäng till mig!Använde min vårtunika/klänning för första gången idag!Köpte den för ett bra tag sedan (mellandagsrean) men tyckt den varit för vårig så idag vart det premiär!



Idag var det inte lika varmt ute som det var igår- dom lovade 16 grader o lite sol men nja det blev väl kanske 11 iallafall o sol tillochfrån, men heey jag klagar inte!Jobbade 8000-1600 då mamma o lillbroo kom o hämtade mig.Hade en påse med termo/regnbyxor o en påse m jobbaskor som faktiskt väger en hel del så jag orkade inte gå hem även om jag skulle behövt den motionen.Men men.

Hemma så började jag rensa ur alla våra jackor för att kunna hänga in några vinterjackor (inte alla för man vet aldrig vad det är för väder i morgon när man drar upp persinnen) o hej vad vi slängde!Så skönt.Jag är en slängperson medans mina föräldrar, speciellt mammsen, ääälskar att spara på massa jefla onödig s k i t!Stod i valet o kvalet att slänga mina moonboots som jag köpte när jag var hmm 14?15? men så insåg jag att jag alltid är så sur på att min mammi inte sparat på SÅNNA roliga saker från när hon var yngre o då bestämde jag mig för att spara dom- är ju ett mode som jag aldrig kommer infinna mig i igen men det kan vara kul o visa i framtiden.

Nu ska jag bege mig till grannen o Fanny- har köpt blommor till Linda (Fannys mammi) för att jag tycker hon förtjänar det!Sån är jag.

Givetvis blir det räkor, föräldrar,lillebror o Så Ska Det Låta.Sedan byter vi kanal till 4an o dreglar över både Mattias o Claudia (jo hon är faktiskt sjukt snygg även om jag personligen dras till män:P)
Keep rocking.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0