Gaga olala bad romance

...låten som sötaste 1 åringen på dagiset går  o sjunger på uppe på dagiset!Haha så fruktansvärt sött.


Igår o idag vart det jobb 9-18 o imorgon började jag 0800 stod det på lappen om jag inte minns fel!Skönt att inte gå till så sent.För när jag kommer hem blire till att laga middag OCH senare om aftonen blir det till att grädda våfflor för joho du!Det är våffeldagen i morgon.Mums!


Dagen i korthet:
7.30-klockan ringde
7.35-jag drog mig upp
7.40-jag satte gröten på spisen
7.50-jag åt gröten
8.05-jag gick upp o borstade tänderna
8.10- jag klädde på mig
8.30- jag promenerade till jobbet
8.50-jag var framme
9.00-17.30- jag jobbade
17.30-mammi kom o hämtade mig
17.45- åt middag
18.00-åkte till Åbys parkering m Jokke o Lindas bil o övningskörde
19.15-åkte hem igen


Mmm övningskörde idag igen.Det gick helt okej ändå.Bättre än förra gången m kopplingen.Automaten kör jag ju som man ska typ- kör mest den för o öva in vanan osv...Kopplingen dog inte lika många gånger som sist (då den dog varje gång) o jag klarade tillochmed att växla när jag körde...i 20km/h...är inte så taggad för att ta körkortet så ALL taggning o posetiva tankar är välkommna.


Nu är ett glas grapejos välkommet...o kanske en munk...eller ett ÄPPLE.
Keep rocking.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker du är superduktigt som övningskör så mycket!! Keep rocking! Tänk va cool du kommer va när du kan cruisa runt bakom ratten och ha körkortet i bakfickan. Tjo! :D

2010-03-24 @ 20:18:04
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0