Händelselösmåndag;banken,blommaffären,pyssel,maxi,kvällspromenad

Vad heter ni? Malin o Veysel
Hur träffades ni första gången? Första gången vi pratade var när jag började arbeta på hotellet där han arbetade i baren o det sa bara klick.
Hur länge har ni varit tillsammans? Vi började dejta juli 2008 and stil going strong!

Är ni förlovade?
Nej det är vi inte
Bor ni ihop? Om drygt en månad!
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Näe men snart har en av oss!
Isåfall, vem kör bäst? Jag kommer ändå alltid köra bättre än honom.
Kommer du ihåg er första kyss? Om jag gör! Haha
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var givetvis jag.
Vem är äldst? Min gammelgubbe
Vilka stjärntecken är ni? Jag är våg, därav min beslutsångest. Veysel är fisk.
Vem fyller år först på året? Återigen Veysel
Vem är längst? Veysel- vi säger att han är det bara för att han är också äldst!

Vem sjunger bäst?
Jag har nog aldrig hört Veysel sjunga!Eller så har jag bara förträngt det.
Håller ni handen på stan? Det har hänt.
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Jaha då!He’s my BFF
Vad har ni gemensamt? Fotboll, musik, åsikter, kärleken o snart en lägenhet!
Blev du kär i första ögonkastet? Det blev jag.
Har ni någon speciell låt? Ja.
Har ni stora framtidsplaner? Återigen ja.
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har gråtit i hans.
Har ni varit utomlands tillsammans? Hmm. Det beror på. Jag var utomlands. Han var hemmalands.
Vilket är ert bästa minne? Oj there’s to many!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Arbetar till 0300, träffas på en restaurang o äter soppa o sedan åker vi o sover.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej eftersom att vi oftast ses första gången för dagen på jobbet.
Bodde ni långt ifrån varandra första gången ni träffades? Nej
Bråkar ni ofta? Nej men bråkat har vi gjort!
Ringer eller SMS:ar ni mest? MSN is the shit
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans bröstkorg.
Brukar någon av er prata i sömnen? Jag gör. Hans turknäsa är dock bra på att snarka!
Älskar du honom/henne? Mer än ord kan förklara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0