Happines made my day

Skrev för ett tag sedan att det var längesedan jag var så här trött- det inlägget skulle jag kunna kopiera o använda mig utav samma! Helt sinnessjukt vad död jag är! Har jobbat 615-1530 idag- det blev 1 timmas övertid då det inte gick runt riktigt i huset...Tack för den.Jag vet att jag får se det som mera timmar, men just 615 tiden är en jobbig tid att jobba över på eftersom man går upp så j*vla tidigt!


Promenerade upp till jobbet i mina tygskor o raggisar då det faktiskt är vår här i Göteborg- termometern visade ju bara -1 grad!Wihoo våår!När den visar +1 så är det sommar...faktiskt!Traskade hem sedan också, in på ICA för o hämta mammas o min nya VibraTone, har hört av en bekant att den ska fungera bra o det var rea på den så vi får väl pröva då...Köpte ju nya jeansleggings i söndags, i en stl som är 4 stl mindre än vad jag behövde för 1,5 år sedan...Proud!



Skatt ringde idag, o berättade att han varit hos läkaren som medelat att armen läkt jättefint o att han om 10 dagar ska få ta bort sitt förbannde gips- det var längesedan jag hört honom så glad o lättad o om 10 dagar ska han dricka sin första öl på evigheter...Lyckan var total!Men han sa glatt att han kunde vänta med ölen tills jag kom så kunde vi fira tillsammans!<3


Nu ligger jag i sängen men pappas minitop o inser att det var dumt att jag la mig här eftersom jag kanske somnar...men jag inser också att klockan är 1810 o det är ljust ute, solen håller på o gå ner...NU!Såhär sent...jo ta mig faaaaaa det är vår!Ringde o tjötade hål i hövvet på Sandra förut också, hon fick inte mycket sagt under de 40 minuterna vi pratade men jag behövde prata av mig!Tack för det vännen min!!!
Ikväll blir det mitt nya tee till Navy o eftersom jag har sovmorgon (915-1730) så spanar jag nog in Cougar Town...om jag är vaken!


I morgon måste jag ringa tandläkaren o körskolan!
Över o uuuut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0