I survived!

Så där ja! Har precis satt mig ner med pappis minitop, som jag förresten blir mer o mer övertygad om att jag också ska ha!, i vardagsrummet efter att ha övningskört i Mölndals industriområde (kanske inte ska skriva om det här- någon kanske sätter patrullbilar i området?Eller så gör någon rätt sak- o håller sig undan!)

Men jag tycker det gick rätt bra- självklart var jag lite nervös o var väl hela tiden- men det gick ju ännu bättre än förväntat o jag lyckades köra snabbare än 20km/h o jag lyckades svänga runt i en rondell meed en bil bakom mig, utan att freaka!Be proud people!Det verkar alltid så jäkla lätt när man sitter brevid kompisen eller föräldrarna men när man väl sitter bakom ratten blir man nervig.

Vi körde väl runt i 40 minuter kanske o sedan åkte vi till Coop (pappi körde of course!) där vi sprang på Linda o hennes mammi- köpte det vi skulle ha o nu sitter jag o väntar på o se om jag blir tvstar eller inte!Spännande.

Idag har jag jobbat, 30 minuter längre än lovat-tack. O i morgon blir det upp tidigare än tuppen för o vara på dagis 615!Ser inte fram emot det...men jag älskar att gå hem tidigt!Nu blir det "En annorlunda familj" på tv4 o sedan sängen I think...

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0